Представники компанії оголосили про запуск бренду IONIQ, під логотипом якого на ринок будуть виходити тільки електричні моделі транспортних засобів.

Автовиробник Hyundai вирішив увірватися на лідируючі позиції в сфері електричної мобільності. Hyundai планує розробляти комплексні рішення для безперервної електричної мобільності, які будуть створюватися відповідно до концепції «Прогрес для людства» (Progress for Humanity).

У найближчі 4 роки під брендом IONIQ планується випустити три нових електрокара. Акцент буде зроблений на технологічності автомобілів. IONIQ - це відповідь компанії Hyundai на стрімку популяризацію електричного транспорту. Планується, що бренд виведе Hyundai на передові позиції в даному сегменті.

Для досягнення поставлених цілей автовиробник буде використовувати в нових електрокарах найбільш сучасні і технологічні рішення, які є в наявності: потужні елементи живлення, надшвидку зарядку акумулятора, просторість салону, а також безліч новітніх автомобільних сервісів. Ці технології в комплексі забезпечать безперервну мобільність.

Чхо Вонхон, віце-президент компанії, зазначив наступне: «IONIQ покликаний змінити сприйняття електричних автомобілів клієнтами. У сьогоднішньому світі важливою є безперервна мобільність. Ми готові розробляти рішення, що відповідають цій тенденції. При цьому компанія Hyundai буде гранично відповідально ставитися до навколишнього середовища».

Ренесанс IONIQ

Слово IONIQ складається з двох частин: ion - іон, unique - унікальний. Вперше це найменування було використано, коли фахівці Hyundai розробили проект електричного транспорту. Результатом цього проекту став випуск автомобіля IONIQ. Його унікальною особливістю була наявність «під капотом» відразу трьох електромоторів: електричного (BEV), гібридного (HEV) і plug-in гібридного (PHEV). Бренд IONIQ - це символ того, що компанія Hyundai дотримується принципів інноваційності та екологічності.

Крім розвитку сегмента електротранспорту, бренд IONIQ покликаний змінити сучасний спосіб життя, зробивши його більш ефективним і екологічно чистим. Під даним логотипом будуть випускатися авто, які внесуть вагомий внесок в розвиток безперервної мобільності.

IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7

Автомобілі з такими позначеннями випустить виробник під брендом IONIQ. Непарні номери будуть використовуватися для кросоверів, парні - для седанів.

Дебютною моделлю бренду IONIQ стане автомобіль під позначенням 5. Це середньорозмірний кросовер, випуск якого запланований на початок 2021 року. В якості основи був взяти концепт «45», презентований на франкфуртському автосалоні в 2019 році. Дизайнери цілеспрямовано використовували ідеї з минулого, доповнюючи їх сучасними «параметричними пікселями» (унікальні «штрихи» дизайну від фахівців Hyundai).

Вихід шостої моделі запланований на 2022 рік. Це седан, основою якого стане Hyundai Prophecy - концепт, представлений в березні 2020 року. IONIQ 7 вийде на ринок в 2024 році. Це буде великий електро-SUV.

Всі авто будуть зроблені в ідентичній дизайнерської концепції «Цінності непідвладні часу» (Timeless Value). Головна ідея - поєднання ідей минулого з сучасними тенденціями.

Про платформу E-GMP

За базу для нових електрокарів буде використана модульна електроплатформа E-GMP. Її головні переваги - великий запас ходу і висока швидкість заряджання.

Одне із завдань платформи - зробити салон електрокарів «розумним простором». Для реалізації цього завдання моделі будуть оснащуватися бездротовими функціями, сидіння матимуть розширені опції налаштування. Зміниться також інтерфейс: він стане більш зрозумілим і простим. Фахівці попрацюють над ергономікою: водій і пасажири повинні насолоджуватися високим рівнем комфорту.

Про стратегію 2025

Нещодавно представники Hyundai заявили про плани продати мільйон електрокарів. До 2025 року виробник бажає увійти до переліку світових лідерів даного сегмента з часткою 10%. Крім того, згідно зі стратегією, Hyundai планує увійти до трійки найбільших виробників екологічно чистого транспорту. Заплановані продажу до 2025 року - 560 тисяч чистих електромобілів (BEV).

Створення окремого бренду IONIQ доводить, що Hyundai дотримується курсу на екологічність і розробку інтелектуальних послуг мобільності для реалізації принципу «нуль викидів».